poniedziałek, 27 lipca 2009

Boze moj

Boze moj...

W Swych ramionach mnie utulisz,
otrzesz perle z oczu moich,
strzepniesz brudny zycia pyl,
usne slodko u stop Twoich,

kolatanie serca stlumisz,
otwierajac bramy raju,
obdarujesz zyciem wiecznym,
w Twym niebianskim, cudnym gaju,

w Twych ramionach znikna troski,
usmiech wrocisz mi na twarzy,
zlotym deszczem ziscisz sen moj,
jak me serce o tym marzy.

Kocham Ciebie o moj Boze,
tak goraco i tak wiernie,
pozdejmujesz z mojej duszy
grzechy moje - moje ciernie,

w biala szate mnie przystroisz,
bielsza od snieznej bialosci,
ja w Twe serce wloze diament,
wiernej do Ciebie milosci.

...dedyjacja dla Papieza,
Jana Pawla II,
wiersz wyrozniony w konkursie
“ Dla Papieza“ w Chicago -
Polish American Poets Academy.
July 20.2002
Copyright by Olenka
Canada 2005

4 komentarze:

  1. Zamknieto Tawerne pod Jedwabnym Plaszczem moje wiersze /ponad 600/ wsiakly, zbieram je po calym internecie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się wszystkie wiersze, takie pisane sercem . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tersko dziekuje, na Facebook otworzylam stronke z moimi wierszami, zaprosilam cie na nia

    OdpowiedzUsuń